Omschrijving
Algemene informatie
Binnen dit bedrijfsverzamelcomplex is een semi zelfstandige bedrijfshal met eigen kantoorruimte beschikbaar.
Via de gemeenschappelijk hoofdentree aan de voorzijde is de kantoorruimte op de begane grond toegankelijke met aansluitend de achtergelegen bedrijfshal. De bedrijfshal heeft een eigen overhead- en loopdeur aan de achterzijde en heeft een vrije hoogte van ca 6,55 meter. Binnen het complex worden faciliteiten gedeeld zoals de entree, beveiliging, glasvezel, wifi, het sanitair, en de ruime moderne kantine/keuken…
lees meerVragen of opmerkingen?
Neem vrijblijvend contact op met Jeroen van der Wal.
Brochure aanvragen?
Vul onderstaande gegeven in en download de brochure van dit object.
Omschrijving
Algemene informatie
Binnen dit bedrijfsverzamelcomplex is een semi zelfstandige bedrijfshal met eigen kantoorruimte beschikbaar.
Via de gemeenschappelijk hoofdentree aan de voorzijde is de kantoorruimte op de begane grond toegankelijke met aansluitend de achtergelegen bedrijfshal. De bedrijfshal heeft een eigen overhead- en loopdeur aan de achterzijde en heeft een vrije hoogte van ca 6,55 meter. Binnen het complex worden faciliteiten gedeeld zoals de entree, beveiliging, glasvezel, wifi, het sanitair, en de ruime moderne kantine/keuken met koffiemachine, magnetron, oven, ontbijt en lunch mogelijkheden.
Deze bedrijfsruimte kenmerkt zich door de industriële maar moderne look met full service faciliteiten en een turn-key opleveringsniveau.
Oppervlakte
Totaal circa 532 m² verdeeld over:
- circa 339 m² vvo bedrijfsruimte b.g.
- circa 55 m² vvo entresol 1e
- circa 138 m² vvo kantoorruimte b.g.
Metrage conform NEN2580 meetrapport.
Parkeren
Vrij parkeren langs de op de openbare weg en/of eigen parkeerplaatsen op het achterterrein.
Energielabel
Label C, geldig tot 5-9-2032.
Aanvaarding
Per direct.
Opleveringsniveau en voorzieningen
Bedrijfsruimte
- vrije hoogte circa 655 meter
- betonvloer, vloerbelasting circa 1.500 kg per m²
- elektrisch bedienbare overheaddeur
- led verlichtingsarmaturen
- dak voorzien van lichtkoepels
- krachtstroomaansluiting
- entresolvloer (beperkt belastbaar)
- interne camerabeveiliging
- loopdeur achterzijde met videodeurbel
- ramen in achtergevel
- ramen tussen bedrijfsruimte en kantoor
Kantoorruimte begane grond
- gedeelde hoofdentree v.v. toegangscontrolesysteem (tags)
- brandslanghaspels
- airconditioning (koelen en verwarmen)
- gemeenschappelijk alarmsysteem en camerabeveiliging
- vluchtwegaanduiding
- houten vloer
- zwart gespoten industriële plafonds v.v. ledverlichtings-armaturen
- vergaderruimte
- veel daglicht en scheidingswaden v.v. glassecties
- interne zonwering (luxaflex)
- CV installatie v.v. radiatoren
- kabelgoten v.v. data- en elektrabekabeling
- glasvezelaansluiting
- deels te openen ramen v.v. dubbel en getint glas
- gemeenschappelijke dames- en herentoiletten met fontein
Buitenterrein
- verhard met stelconplaten en klinkerbestrating
- camerabeveiliging
- inrit
- verlichting bij overheaddeur
Roerende zaken
In overleg ter overname of te huur:
- huidige palletstellingen bedrijfshal
- huidige meubilair kantoor
- huidige vorkheftruck en oplader
Bestemming
Conform bestemmingsplan “Lage Weide” is het toegestane gebruik:
- bedrijven tot en met categorie 5.1 uit de Lijst van bedrijfsactiviteiten genoemde categorieën.
- aan de bedrijfsactiviteiten ondergeschikte en daarmee samenhangende kantoorruimte,
- webwinkels.
Huurtermijn
3 jaar met aansluitende verlengingstermijnen van 3 jaar. Afwijkende huurtermijnen in overleg.
Servicekosten
€ 30,- per m² kantoor en € 10,- per m² bedrijfsruimte te vermeerderen met BTW als verrekenbaar voorschot voor de nutsvoorzieningen (levering en vastrecht van gas, water en elektra naar rato m²)
Alsmede € 30,- per m² kantoor en € 10,- per m² bedrijfsruimte te vermeerderen met BTW als verrekenbaar voorschot voor de navolgende leveringen en diensten:
- schoonmaak kantoor, dagelijks
- schoonmaak algemene ruimtes en toilet, dagelijks
- gebruik glasvezelinternet, via kabel en wifi
- gebruik camera beveiliging
- gebruik alarm algemene ruimtes, kantoor en loods
- gebruik algemene vergaderruimtes
- gebruik ontvangst mogelijkheden kantine
- onderhoud en keuring airco, cv en roldeuren
- afvoer afval kantoor
Optioneel
Indien huurder mede gebruik wenst te maken van de kantine voor ontbijt /lunch/ vrijdagmiddagborrel inclusief:
- gebruik keuken (oven/magnetron/quooker etc.)
- dagelijks vers brood, beleg, fruit voor ontbijt en lunch
- gebruik koffiemachine en watermachine (plat en bruisend)
- vrijdagmiddagborrel
Dan is dat mogelijk voor € 100,- per persoon per maand.
Bereikbaarheid
Dichtstbijzijnde halte (bus): Utrecht, Savannahweg
Loopafstand: 0,5 km, Looptijd: 7 min
Dichtstbijzijnde treinstation: Utrecht Terwijde
Loopafstand: 2,8 km, Looptijd: 35 min
De dichtstbijzijnde opritten van de snelweg:
- A2 op 0,5 km hemelsbreed met 4 min reistijd over een route van 1,8 km
- A12 op 4,7 km hemelsbreed met 13 min reistijd over een route van 9,8 km
- A27 op 7,4 km hemelsbreed met 14 min reistijd over een route van 12,3 km
Vragen of opmerkingen?
Neem vrijblijvend contact op met Jeroen van der Wal.
Brochure aanvragen?
Vul onderstaande gegeven in en download de brochure van dit object.
Overdracht
- Status Verhuurd
- Huurprijs € 4.000,- per maand
- Servicekosten -
- BTW van toepassing Ja
- Aanvaarding Direct
Bouw
- Hoofdfunctie Bedrijfsruimte
- Soort bouw Bestaande bouw
- Bouwjaar 1980
- Vrije hoogte 655 cm
- Vloerbelasting 1500 kg/m²
Parkeergelegenheid
- Parkeerfaciliteiten Vrij parkeren langs de op de openbare weg en/of eigen parkeerplaatsen op het achterterrein.
Oppervlakten
- Oppervlakte totaal ca. 532 m2
- Oppervlakte kantoor ca. 138 m2
- Oppervlakte bedrijfsruimte ca. 394 m2
Energielabel
- Energielabel C
Omgeving
- Ligging
Bouwtypes
Bouwnummer
Status
Woonoppervlakte
Kamers
Prijs
Documenten
In de buurt
Treinstation
Bushalte
Snelweg afrit
Supermarkt
Neem vrijblijvend contact op met ons
Plan direct een afspraak in of laat je gegevens achter. We nemen snel contact met u op om kennis te maken.
Contact opnemen Afspraak maken bedrijven