Atoomweg 50

Utrecht

Huurprijs: € 275,- Per maand

Omschrijving

Op bedrijventerrein 'Lage Weide' aan de westzijde van Utrecht, op slechts 2 minuten rijden van de op- en afritten van de A2, ligt een representatief kantoorgebouw voorzien van traditionele kantoorruimte, full serviced werkplekken en gemeubileerde kantoren.
Bij het gebouw is een ruime parkeergelegenheid aanwezig. Het gebouw is 24/7 toegankelijk door middel van slimme toegangscontrole.
Huurders en hun gasten krijgen een warm ontvangst door de clubmanager in de representatieve entree.
Er zijn grotere…

lees meer

Kenmerken

  • Soort object Kantoorruimte
  • Status Te huur
  • Totale oppervlakte 400 m2
  • In units vanaf 20 m2
  • Aantal lagen 3
Meer kenmerken

Vragen of opmerkingen?

Neem vrijblijvend contact op met Joost Steinweg.

Deel dit bedrijfspand:

Omschrijving

Op bedrijventerrein 'Lage Weide' aan de westzijde van Utrecht, op slechts 2 minuten rijden van de op- en afritten van de A2, ligt een representatief kantoorgebouw voorzien van traditionele kantoorruimte, full serviced werkplekken en gemeubileerde kantoren.
Bij het gebouw is een ruime parkeergelegenheid aanwezig. Het gebouw is 24/7 toegankelijk door middel van slimme toegangscontrole.
Huurders en hun gasten krijgen een warm ontvangst door de clubmanager in de representatieve entree.
Er zijn grotere en kleinere vergaderzalen (volledig gefaciliteerd), een lounge café met koffiebar en een gezellige binnentuin. In het souterrain is een “ontspanningsruimte” ingericht voorzien van onder andere een biljart en tafeltennis. Alle huurders kunnen hiervan gebruik maken.
De werkplekken zijn strak ingericht en van alle gemakken voorzien.

BEREIKBAARHEID
Met eigen vervoer:
Het gebouw is met eigen vervoer zeer goed bereikbaar vanaf de rijksweg A2 (Amsterdam-Maastricht) welke op slechts 2 minuten afstand van het gebouw gelegen is.

Met openbaar vervoer:
Per openbaar vervoer is het kantoorgebouw eveneens goed bereikbaar. Nabij het gebouw bevinden zich bushaltes met goede verbindingen naar onder meer Utrecht Centraal Station en Station Maarssen.

PARKEREN
Er zijn meer dan 150 parkeerplaatsen aanwezig gelegen op het eigen parkeerterrein bij het gebouw.
De parkeernorm bij dit gebouw bedraagt momenteel 1:43. Tevens is er een fietsenstalling aanwezig.

OPPERVLAKTE
Voor de verhuur is momenteel circa 400 m² beschikbaar, in units vanaf circa 38 m².

Kantoorruimte:
- begane grond - unit 032 - circa 175 m² - 18 werkplekken

Business units:
- begane grond - unit 009 - circa 38 m² - 4 werkplekken
- 1e verdieping - unit 110 - circa 51 m² - 5 werkplekken
- 1e verdieping - unit 111 - circa 53 m² - 5 werkplekken
- 3e verdieping - unit 301 - circa 81 m² - 7 werkplekken

Eventueel kunnen de units geschakeld verhuurd worden om grotere oppervlaktes te creëren.
De business units zijn full service, turn key, gemeubileerde kantoren.

HUURPRIJS
Kantoorruimte
€ 150,- per m² per jaar, te vermeerderen met service-, schoonmaak- en hospitalitykosten en BTW.

Business units
€ 275,- per werkplek per maand, inclusief servicekosten en hospitality pakket, exclusief schoonmaakkosten en BTW.

Parkeerplaatsen
€ 62,50 per parkeerplaats per maand, te vermeerderen met BTW.

SERVICEKOSTEN
De navolgende leveringen en diensten zijn inbegrepen in de huurprijs van de business units:
- aansluiting op internet al dan niet door middel van een draadloos netwerk;
- koffie en thee faciliteiten;
- gebruik postadres;
- gebruik van pantry en apparatuur;
- aansluiting op elektriciteitsnet;
- glazenwassen buitenzijde;
- schoonmaak van de algemene ruimtes.
- 5% administratiekosten.

Services en hospitality pakket
De huurder heeft binnen de locatie waarin het gehuurde zich bevindt, het medegebruik van de hierna genoemde zaken en voorzieningen:
­- representatieve entree;
­- sociale hart;
­- bemande receptie;
­- koffie en thee faciliteiten;
­- gangen;
­- vergaderzalen;
­- 24/7 toegang;
­- lunchruimte (op basis lunch abonnement);
­- gasten parkeren (op basis van beschikbaarheid);
­- huurders parkeren (op basis van parkeerabonnementen);
­- gebruik van pantry/keuken en apparatuur;
­- toiletgroepen per verdieping;
­- lift;
­- huidige koel- en verwarmingsinstallatie;
­- draadloos internet, WiFi in de algemene ruimtes;
­- onbeperkt gebruik buitenruimte;
­- gebruik postadres;
­- aansluiting op elektriciteitsnet;
­- glazenwassen buitenzijde;
­- schoonmaak van algemene ruimtes;
­- gebruik faciliteiten andere Newday locaties op basis van fair use.

De servicekosten voor de conventionele kantoorruimte bedraagt € 50,- per m² per maand.
De hospitality kosten voor de conventionele kantoorruimte bedraagt € 27,50 per m² per maand.
De schoonmaakkosten bedragen € 17,50 per desk per maand / per m² per jaar.

ENERGIELABEL
Het gebouw heeft energielabel A.

HUURTERMIJN
Flexibele contracten zijn mogelijk voor de business units.
2-5 jaar voor de conventionele kantoorruimte.

AANVAARDING
In overleg.

Vragen of opmerkingen?

Neem vrijblijvend contact op met Joost Steinweg.

Brochure aanvragen?

Vul onderstaande gegeven in en download de brochure van dit object.

    Deel dit bedrijfspand:

    Overdracht

    • Status Te huur
    • Huurprijs € 275,- per maand
    • Servicekosten -
    • BTW van toepassing Ja
    • Aanvaarding In overleg

    Bouw

    • Hoofdfunctie Kantoorruimte
    • Soort bouw Bestaande bouw
    • Bouwjaar 1975

    Parkeergelegenheid

    • Parkeerfaciliteiten Op het bij het gebouw horende eigen parkeerterrein zijn circa 150 parkeerplaatsen gelegen.

    Oppervlakten

    • Oppervlakte totaal ca. 400 m2

    Energielabel

    • Energielabel A

    Omgeving

    • Ligging Gelegen nabij de op- en afritten van de rijksweg A2 op bedrijventerrein 'Lage Weide'.

    Bouwtypes

    Bouwtypes

    Bouwnummer

    Status

    Woonoppervlakte

    Kamers

    Prijs

    In de buurt

    Treinstation

    Op 4000 m tot 5000 m

    Bushalte

    Op minder dan 500 m

    Snelweg afrit

    Op 1000 m tot 1500 m

      Neem vrijblijvend contact op met ons

      Plan direct een afspraak in of laat je gegevens achter. We nemen snel contact met u op om kennis te maken.

      Contact opnemen Afspraak maken bedrijven
      Waltmann